niedziela, 19 maja 2013

Recenzja płynu do płukania DENTOFRESH JUNIOR!

Cześć Dziewczyny! Ostatnio brakuje mi czasu na wstawianie notek. Jestem w tracie pisania matur, więc mam nadzieję, że mi wybaczycie. Ale już w środę kończę i będę mogła spędzać tu więcej czasu. Dziś przychodzę do Was z recenzją płynu do płukania DentoFresh Junior.



OPAKOWANIE
Płyn DentoFresh Junior zapakowany jest w plastikową butelkę o pojemności 250 ml. Do opakowania dołączony jest także aplikator w postaci małego plastikowego pojemniczka. Dzięki niemu wiemy ile płynu nalać na jedno płukanie ust. Przy regularnym stosowaniu- 2 razy dziennie starcza na ok 2 tygodnie.

DZIAŁANIE
Płyn ma działanie przeciwpróchnicze, a także wzmacnia dziąsła. Przeznaczony jest do codziennej aplikacji. Przeznaczony jest dla dzieci powyżej 6. roku życia.

SKŁAD
Zawiera naturalne olejki eteryczne:
  • miętowy,
  • tymiankowy,
  • eukaliptusowy,
  • szałwiowy
i ich składniki:
  • eukaliptol,
  • tymol,
  • mentol.
Nie zawiera alkoholu!

SPOSÓB UŻYCIA
Do dołączonego aplikatora należy wlać 10 ml płynu- na pojemniczku mamy podziałkę. Płynu nie należy rozcieńczać z wodą. Po umyciu zębów płuczemy nim jamę ustną przez ok. 30 sekund. Należy go stosować 1-2 razy dziennie.

MOJA OPINIA 
Wcześniej używałam płynów o miętowym smaku, jednak nie byłam w tym regularna, ponieważ posmak jaki zostawiały w ustach nie był przyjemny i dlatego nie lubiłam ich używać. Ten płyn ma piękny balonowy smak, zapach jest bardzo ładny, jednak w ustach nie czuć już tak intensywnie jego smaku. Jest bardzo delikatny i nie podrażnia dziąseł. Po aplikacji pozostawia na długo świeżość w ustach.Dołączony aplikator bardzo ułatwia jego stosowanie. W używaniu nie byłam zbyt systematyczna, ponieważ czasem w pośpiechu zdarzyło mi się zapomnieć o płynie, jednak mimo to zauważyłam, że moje dziąsła nie krwawią odkąd zaczęłam stosować ten produkt. Jest przeznaczony dla dzieci, jednak jak dla mnie jest idealny, ponieważ nie lubię smaku jaki zostawiają normalne płyny, są one dla mnie zbyt intensywne i często po innych płynach odczuwałam szczypanie i podrażnienie języka. Śmiało mogę każdemu polecić płyn DentoFresh- nie tylko dzieciom!

Dostępne są także płukanki do ust w innych smakach, wszystkie potrzebne informacje na ten temat znajdziecie ->  TUTAJ

 



Udało mi się też ostatnio nawiązać współpracę z Panią Sylwią z firmy Equilibra. Do testów otrzymam szampon do włosów oraz próbki. Już czekam z niecierpliwością na przesyłkę.

1 komentarz:

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)