środa, 31 lipca 2013

Prezenty od Equilibra + instagram mix!

Właśnie w moje ręce trafiły nowe produkty do testów od firmy Equilibra. Tym razem są to:  pełnowymiatowe chusteczki złuszczające 20szt. oraz 5 próbek szamponu przeciw wypadaniu włosów.
Dotychczas jestem bardzo pozytywnie zaskoczona produktami tej firmy. Szampon aloesowy jest moim ulubieńcem także z przyjemnością wypróbuję ten przeciw wypadaniu włosów. Używałyście któregoś z tych produktów?




Pomimo że są wakacje i mam dużo wolnego czasu rzadko tu zaglądam, gdyż pogoda nie zachęca do siedzenia przy komputerze tylko do wylegiwania się na słoneczku :-) Właśnie jestem w trakcie pakowania się i przygotowań do wyjazdu nad morze. Miejmy nadzieję, że pogoda dopisze! Poniżej kilka instagramowych zdjęć @claudja_s :









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)