poniedziałek, 23 lipca 2012

Ziaja Ulga płyn micelarny & Soraya Cera naczynkowa

Witam!
Dzisiaj postanowiłam dla Was zrecenzować moje 2 nowe kosmetyki. Z obu jestem bardzo zadowolona i na pewno nie jest to pierwszy raz kiedy je zakupiłam. 

SORAYA CERA NACZYNKOWA KREM NA DZIEŃ ŁAGODZĄCY RUMIEŃ 

Jako, że bardzo wrażliwa cerę muszę starannie dobierać kosmetyki. Zazwyczaj używam do twarzy preparatów dla cery wrażliwej, naczynkowej lub skołnnej do rumienia. Ten krem absolutnie mi odpowiada. Ma lekką konsystencję i szybko się wchłania nie pozostawiając efektu lepkiej twarzy, więc doskonale nadaje się pod makijaż. Po jego stosowaniu nie zauważyłam by moja twarz była lekko zaczerwieniona, co zdarzało się po zastosowaniu innych kremów. Plusem jest również niska cena kremu. ja kupiłam go za 10zł w Rossmannie na promocji "Cena na do widzenia", jeśli któraś z Was planuje go kupić polecam już teraz wybrać się do drogerii Rossmann i kupić po promocyjnej cenie.W skali od 0 do 10 produkt oceniam na 7. Jedynym minusem tego preparatu jest to, że ma zapach, a nie powinien. Jednakże myślę, że mogę go polecić osobom z problemami skóry podobnymi do moich :)







ZIAJA ULGA PŁYN MICELARNY DO SKÓRY WRAŻLIWEJ

drugim produktem jest płyn micelarny firmy Ziaja. Stosuję go od ponad 1 tygodnia, a jestem bardzo zadowolona, Zadaniem tego płynu jest nie tylko demakijaż, ale także oczyszczanie. Preparat jest bazzapachowy (duży plus) oraz nie zawiera alkoholu (w przeciwieństwie do toników). Miałam już w swojej łazience wiele mleczek, toników oraz żeli do demakijażu, jednak sądzę, że najlepszym rozwiązaniem jest płyn micelarny (lub ewentualnie tonik). Po stosowaniu mleczek czy żeli po użyciu przeważnie uczucie, że moja twarz się lepi, co było strasznie niekomfortowe i zazwyczaj po mleczku musiałam nakładać jeszcze tonik. Płyn micelarny firmy Ziaja zmywa makijaż i nie pozostawia takiego uczucia, po demakijażu twarz jest świeża i gładka. Po stosowaniu tego kosmetyku równiez nie wystąpiły u mnie żadne niepożądane skutki, także nadaje się dla osób o wrażliwej cerze :) Temu produktowi daję 8\10.



 W końcu słoneczko powróciło do łask i mam nadzieję, że będzie nam świecić jak najdłużej, bo pogoda z ostatnich dni zaczynała mnie już męczyć.
Co chciałybyście aby znajdowało się na tym blogu? Odpowiedzi proszę umieszczać w komentarzach, będzie to dla mnie bardzo pomocne :)

Miłego dnia!




2 komentarze:

  1. Miałam micela Ziaja Ulga, ale u mnie się nie sprawdził, czasem podrażniał mi oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic innego z tej serii, jakoś po tym płynie się zraziłam, chociaż Ziaję bardzo lubię :)

      Usuń

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)