czwartek, 9 sierpnia 2012

Hipoalergiczny i antybakteryjny krem SUDOMAX

Witam!
Prezentuję Wam dziś recenzję kremu, który otrzymałam dzięki swojej pierwszej współpracy (uwaga! już szykują się następne). Krem przyszedł do mnie pod koniec zeszłego tygodnia, ale uważam, że już po tygodniu stosowania mogę co nie co o nim powiedzieć. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na stronie SUDOMAX. Wraz z kremem o pojemności 55g otrzymałam od firmy Sudopharma 5 próbek tego kremu takich jak ta pokazana na zdjęciu poniżej:

INFORMACJE OD PRODUCENTA:

Wyjątkowo łagodny i skuteczny krem z tlenkiem cynku stworzony dla ochrony szczególnie delikatnej skóry dziecka, narażonej na otarcia zaczerwienienia spowodowane używaniem pieluszek.
Krem może być stosowany do łagodzenia skutków odparzeń i odmrożeń pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień i zaczerwień oraz skóry trądzikowej w celu zachowania jej dobrej kondycji i ochrony.
Krem działa łagodząco na skórę i tworzy barierę ochronną przed działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. mocz, mogący powodować podrażnienia.
Zawarty w kremie tlenek cynku posiada właściwości antybakteryjne i ściągające, odżywczy olej ze słodkich migdałów, dzięki zawartości cennych kwasów omega-6 i -9, wygładza i przywraca skórze równowagę lipidową. Pantenol przyspiesza jej regenerację, a lanolina działa zmiękczająco i wygładzająco.

OPAKOWANIE:

Krem mieści się o okrągłym plastikowym pudełeczku o pojemności 55g. Jest to dobre rozwiązanie ze względu na łatwe wydostanie i rozprowadzenie kremu na skórze.

KONSYSTENCJA I WYDAJNOŚĆ:

Krem ma zwartą, gęstą konsystencję. Po zaaplikowaniu na skórę jeszcze długo pozostaje po nim biały ślad, który nie wchłania się od razu w skórę. Bez wątpienia starczy na bardzo długo, ponieważ po tygodniowym stosowaniu zużyłam go bardzo mało, a stosowałam go codziennie lub nawet kilka razy dziennie.

SKŁAD:

Aqua, Petrolatum, ozokerite, Hydrogenated Castor Oil, Glyceryl Isostearate, Polyglyceryl-3 Oleate, Zinc Oxide, paraffinum Liquidum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Cera Alba, lanolin, Stearyl/PPG-3 Myristyl Ether Dimer Dilinoleate, magnesium Sulfate, panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Lavandula Angustifolia Oil, Linalool.

DLA KOGO:

Krem sprawdza się przy:
 -odparzeniach
- podrażnieniach i zaczerwienieniach skóry (np: po depilacji)
- skórze trądzikowej i skłonnej do wyprysków - stosować punktowo - drobnych otarciach i skaleczeniach
- zmianach skórnych spowodowanych ukąszeniami przez insekty
- niewielkich poparzeniach słonecznych
- odmrożeniach, poparzeniach

MOJA OPINIA:

Po nałożeniu kremu irytowało mnie to, że bardzo długo zajmowało mu aby wchłonął się w skórę i kilka razy zdarzyło mi się, że zapomniałam się i niechcący go starłam. Krem ma bardzo szerokie zastosowanie, ja stosowałam go na wypryski na twarzy, suchą skórę w okolicy nosa oraz na ugryzienia po komarze i mrówce. Po kilku razach poradził sobie prawie ze wszystkim.Nie zauważyłam u siebie żadnych podrażnień, może to dlatego, że kosmetyk jest przeznaczony również dla dzieci i jego skład jest dostosowany również do tak delikatnej skóry. Wielkim minusem dla mnie jest jego konsystencja i czas wchłaniania się, dlatego daję mu 6\10. Plusem jest to, że można stosować go na prawie wszystko :)  


Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy oraz błyskawicznej przesyłki. Produkt się przydał i sprawdził.

4 komentarze:

  1. A ja mam Biedronkę za płotem :P Ciężko się oprzeć..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego Sudomax'u. Muszę go wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak się sprawdza ten podkład? Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go kupić, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)