czwartek, 23 sierpnia 2012

Woda toaletowa o zapachu gumy balonowej Star Nature!

Dzisiaj z samego rana wyczekiwana przez Was recenzja wody toaletowej  o zapachu gumy balonowej Star Nature otrzymanej dzięki współpracy z Sense&Body. A to moje spostrzeżenia:

ZAPACH
Zapach jest absolutnie cudowny. Słodki, czyli taki jak lubię i przypomina (naprawdę!)
zapach słodkiej gumy balonowej.

TRWAŁOŚĆ
Po spryskaniu się wodą zapach zostaje na dość długo, nie ma potrzeby spryskiwania się w ciągu dnia jeszcze raz. Chyba, że przed wieczornym wyjściem, ponieważ zapach raczej nie utrzyma się przez noc.

DOSTĘPNOŚĆ
O ile mi wiadomo nie dostaniecie jej w drogeriach, dostępna jest na stronie: Sense&Body i w drogerii internetowej Hebe.

OPAKOWANIE
Woda toaletowa mieści się w oryginalnym szklanym flakonie w kształcie trójkąta. We flakonie mieści się 70ml wody toaletowej.

MOJA OPINIA
Temu produktowi daję 10/10! Zapach mnie urzekł i kiedy otrzymałam paczkę z kosmetykami pierwsze co zrobiłam to otworzyłam pudełko z perfumami, bo musiałam się przekonać czy naprawdę będą pachniały jak guma balonowa. Według mnie produkt jest wart uwagi ze względu właśnie na swój zapach, ponieważ jest niespotykany, ja przynajmniej nigdy nie spotkałam się z takim. Woda nie tylko pięknie pachnie, ale także ładnie wygląda, poprzez jej wąskie poręczne opakowanie bez problemu zapakujemy ją do kosmetyczki na wyjazd. Szkoda tylko, że nie jest jeszcze dostępny w drogeriach.




A wy co sądzicie o tej wodzie toaletowej, skusiłybyście się ?

6 komentarzy:

  1. muszą był ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wypróbuję ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon? to juz do tego doszlo,ze ludzie czytac nie umieja?:/

      Usuń
  3. mam ten zapach:) polecam:) ślicznie pachnie a do tego długo się utzrymuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jest napisane w poście: strona producenta oraz drogerie Hebe. W Hebe jest po dziś dzień.

      Usuń

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)