czwartek, 20 września 2012

Zaległości i nowe współprace!

Cześć Dziewczyny! Dawno mnie tutaj nie było, przez tą szkołę cierpię na ciągły brak czasu. Podczas mojej nieobecności otrzymałam kilka paczek, o których już Wam opowiadam. Dzisiaj, dosłownie przed chwilką,  Pan kurier przyniósł mi przesyłkę z kosmetykami od firmy Venita, z którą nawiązałam współpracę, bardzo dziękuję przemiłej Pani Agacie za: balsam do ciała, maskę do włosów oraz 3 mascary- wydłużającą, podkręcającą i zwiększającą objętość.



Poza tym w ostatnim czasie otrzymałam również paczkę z próbkami od firmy Petracell oraz darmowe tampony i wkładki od firmy Johnson & Johnson.

3 komentarze:

  1. <3


    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. opisz mascary!:D uwielbiam tusze haha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlasnie przeciwnie, szybko mi sie wchlania:):D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)