wtorek, 23 kwietnia 2013

POWRÓT!

Cześć dziewczyny! Po mojej bardzo długiej nieobecności powróciłam! Pewnie wiele mnie ominęło, ale mam nadzieję, że jakoś to nadrobię w miarę możliwości. Teraz przede mną matura także nauki jest sporo i sporo też stresu z nią związanego, ale po wszystkich egzaminach mam najdłuższe wakacje także jakoś to sobie zrekompensuję :-) Któraś z Was też jest tegoroczną maturzystką?

Od dziś rozpoczynam kurację rzęs olejkiem rycynowym. Wiele słyszałam i czytałam o jego cudownym działaniu. Jak do tej pory używałam go tylko do maseczek na włosy i z efektów jestem zadowolona. W następnym poście więcej o olejku rycynowym i mojej kuracji! Zapraszam do czytania i komentowania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)