środa, 5 czerwca 2013

Przesyłka od Equilibra!

Dzisiejszy deszczowy poranek umilił mi wesoły Pan kurier, który dostarczył mi przesyłkę od firmy Equilibra. W niewinnie wyglądającej paczce kryło się wiele ciekawych rzeczy, których testowania już nie mogę się doczekać! A oto zawartość mojej paczuszki:

  • pełnowymiarowy szampon aloesowy 250 ml
  • próbki dermo żelu multiactive 5 x 6 ml 
  • pomarańczowo- biała torba plażowa
  • broszurki z ofertą kosmetyków i szczegółowy opis każdego z nich





Zaskoczyła mnie obecność torby w paczce, ponieważ wcześniej wiedziałam tylko o tym, że do testów otrzymam pełnowymiarowy szampon i próbki. Bardzo dziękuję za tą miłą niespodziankę! :-)

Dzięki broszurkom mogłam dokładnie prześledzić co oferuje firma Equilibra. Już wypatrzyłam sobie kilka kosmetyków z nowej linii Tricologica, które będę chciała zamówić, są to m.in maska do włosów oraz olejek nabłyszczający do włosów.

Przypominam Wam także o trwającym konkursie, w którym do wygrania  jest 5 zestawów do pielęgnacji włosów Equilibra Tricologica! Odpowiedzi na konkursowe można wysyłać tylko do 10 czerwca! Więcej informacji na: EQUILIBRA


4 komentarze:

Bardzo mi miło za każdy komentarz, oczywiście na każdy odpowiadam!
Obserwacja za obserwację :)